=]

alltså,jag är verkligen sämst på att blogga,ska försöka skärpa mig (a)

men jag har gjort ganska mkt,så jag har inte hunnit skriva,
jag kom ju hem på natten till måndag vid 12 kanske.
på morgonen steg jag upp och for till skolan. Vi har temavecka,så vi  såg en film första "timmen". Den varjätte bra. Den handlade om typ tutsier å hutsier eller nått, och det var krig där,och massa shit. Den var jättebra,fast den var lite hemsk.
Idag lyssnade vi på olov och en annan som hade varit i turkiet och massa shit. Våran temavecka går ut på att vi ska lära oss mer om krig eller nått om jag får gissa.


Ikväll vet jag inte vad jag ska göra:),
jag hittar säkert på nått.
skriver mer ikväll om jag hinner.

seeyaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0