tråk

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

0 =] eller 1 till skåpet.
Vilken svordom använder du mest?

fan

Äger du en iPod?

nej.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

07.10

Hur många resväskor äger du?

ahhavettetusan

Var köper du dina matvaror ifrån?

mamma köper maten.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?

båda funka

Vilken var den senaste filmen du såg?

FoolsGold typ

Har någon av dina vänner barn?

mamma är min vän

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

cs

Har någon någonsin kallat dig lat?

hahahha jaa idag

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?

chokladmjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

jepp

Använder du huvtröjor?

ibland

Kan du vissla?

aaaaa 
Vem var den senaste som ringde dig?
mamma

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?

jag tror det.

Tittade du på tecknat när du var liten?

antaligen

Hur många syskon har du?

2 brorsor

Vilken film kan du alla replikerna till?
typ,säg att du älskar mig

Äger du några band-t-shirts?

nej?

När flög du senast?

jag har aldrig flygit i. Men alltså,jag ju åkt flygplan?

Hur många stolar står runt ditt köksbord?

6 I think

Läser du för skojs skull?
veinte

Pratar du några andra språk?

nej,men jag kan engelska och tyska

Diskar du din egen disk?

nep

Har du gråtit offentligt?

ja

Har du en stationär dator eller en laptop?

Stationär

Försöker du alltid lära dig nya saker?

nästan alltid

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?

ja

Har du några tatueringar eller piercingar?

ja 6 i öronen(?)

Kan du kasta macka?

?

Har du en blogg?

jaa?

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partners?

allt ska vara peeeerfaa

Vilken är din favoritfrukt?

mandarin

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

okej 

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?

15

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?

...
 Hur valde dina föräldrar ditt namn?

"snyggt"

Gillar du senap?

ibland

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

joo

Sover du på sida, mage eller rygg?

sånt håller jag inte koll på

Har du någonsin köpt något från eBay?

nej

Tycker du om att krama folk?

jag älskar att kramas<3<3<33

Skulle du säga att du är trendig?

hahahhahaha nej

Har du en digitalkamera?

ja

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?

hiiihhihi :]

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?

många

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?

nej <3<3

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?

zatsiki och retsina. eller hure nu stavas 

Vad var den senaste musik du lyssnade på?

minns inteee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0