29oktober.

Nu har jag börjat med en ny blogg,jag hade ingenting att göra,så jag började med en ny blogg!
Idag har jag varit med Julia vi gick broarna med Tindra.
När vi gått gick vi hem till mig,vi hämtade en hallonsoda som vi lagt i buskarna utan för emelia typ. Som vi tog med hem,thhihi:*
Sen gjorde vi tacos,och snart ska jag iväg på träning.


Igår va ja me älskipälski julialarsson på anderstorp på hockey:*:*:*:
Vi träffade Stina,Sara,SandraH och Ebba som vi stod med.
Det var jätte kul,förutom att aik förlorade mot timrå.
Imorgon möter aik hv71 trorjag.
MÅSTE jag dit. Ifall de vinner,går de upp som serie ledare första gången på 23 år, har jag fått för mig att någon sagt till mig,

thihihi,gullegöll:*

pusssss,♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0