veåfasa

ikväll ha ja gjort matteee , omprovet är ju på onsdag så imron blire å plugga me,fast då ska jag på då grejs på kyrkan med de kom nog äga=D=DD
btw min brotha for just å köpte semlor till migoch pappa sa att han kunde skjutsa mig till skolan imron så ja är rätt så happy nu :$


Dagens humör: gladast =)

Dagens frisyr: utsläppt å mössaa

Dagens klädsel: jeans och linne ånån kofta

Dagens borde: träna matte

Dagens planer: stan träna

Dagens vill ha: dej<33

Dagens längtan: thailand

Dagens beroende: godis

Dagens tråkigaste: skoola imron

Dagens person: emelia marklund och julia larsson

Dagens irritation: en person

Dagens händelse: emelia spåra imorse hon lät som en ko för att vi skulle vakna

Dagens onyttiga: chips

Dagens middag: nåäckligt

Dagens bästa: datorn

Dagens ont: i kroppen



/ matildac


Kommentarer
Postat av: Kempe

Nu kommenterar jag din blogg ! Happy!? :D xD

btw din blogg var inte så svår att hitta........................................GurraG1@[email protected]@[email protected]@[email protected]@[email protected]@[email protected]@hotmail.com

2009-02-10 @ 16:24:37
Postat av: Kempe

[email protected]

2009-02-10 @ 16:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0