11/1 - 09

Vi vann matchen med 5-3, jag kunde inte spela för min förbannade hals blev sämre under uppvärmningen. Så jag spelade typ 4 byten.
Efter matchen for jag hem och åt ,sen for jag mamma och pappa till sjukhuset till mormor,jag var jätte nervös undertiden vi åkte bil,när vi kom in i hennes rum kände jag verkligen inte igen henne. Hon såg äldre ut.
jamen vi var där i kanske 50 min, doktorn sa att han trodde hon skulle bli bättre.
När jag kom hem kom julia,och efter ett tag filip :)
vi såg beeeeeck<33<3
Sen gick vi ut vid halv 10 och jag följde filip hem en bit.

Imorgon äre skola,<3<3jippiii (L)(L)L()L
NAAAT..
aja,jag ska cykla itll skolan,typ första gången iår :] hha jaja
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0