15år

jag hann inte skriva någge igår,men iallafall,jag fyllde år i förrgår,15år.
Jag hade vuxenkalas på fredag kväll...
Jag fick 1800 kr trorjag, hårsprej,godis osvosvosv:).
I lördags for jag på match någon gång på morgonen. Vi mötte clemens, dom är jätte bra.
Matchen slutade 1-1 .
När jag kom hem duschade jag osvosvo , sen for jag och emelie ut och åkte längdskidor med Edvin. Fast emelie är  så seg :$ så jag och julia dissade dem för vi skulle sälja bröd :)
Vi sålde ganska mycket bröd, eller 6 st.
När vi kom hem till mig gjorde jag mig klar och efter ett tag kom julia edvin och tove.
Vi åt pizza sen for vi och bowlade. Så det blev som ett " kalas " .
Jag fick godis och pengar av dom.
Efter vi bowlat såg vi nån film , typ world trade center.
Sen for dom hem.
(bilder kommer sen)

Mormor mår pissss, mamma är hos henne nu på intensiven när mamma kommer hem ska jag och spela match eller mitt innebandyalag , vi möter bolidens damjuniårer=D=D=DD

ajaa krya på dig mormor.
jag tror jag ska dit nån dag , eller när hon vaknar,hon är lixom nersövd nu,för hon har för mycket koldioxid i lungorna elr vare nu var.
ajaa, pusss=D

Kommentarer
Postat av: ´klarararaaa

GANSKA SÅ JÄMN MATCH !! :)



de va jätte kul (A)

2009-01-11 @ 19:28:14
URL: http://klaraahedstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

diss :(

2009-01-16 @ 18:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0