8/1 - 09

Igår förlorade lejon...
Det var faktist rätt kul att kolla på,jag var ju med sandra lahti och ante :D
 


Idag var det första skoldagen.USCH,eller jag har faktist längtat.
Men det kändes drygt,papa skjutsade mig iallafall,han vägrade igår,men när han var tvungen att pumpa cykeln imorse valde han att skjusta mig ist och han hämtade mig oxåå :$
Skoldagen har sätt ut som alla andra torsdagar. 
Först engelska ,svenska,idrott ( fast vi hade ingen vanlig idrottlektion idag! )
Sen lunch,matte och estet ...
Nu sitter jag och äter fika och är jättteee trött. Jag måste göra läxa sen med. Jag har bestämt att jag ska få 3 vgn till våren iallafall.



VI
är pluggissssar B)

Ikväll blire att vara med jullleee och jullaaaan =] thiiii,skriver mer sen ,annars skiver jag imorgon ( då äre lixom en speciell dag :] )

/ MatildaC

Kommentarer
Postat av: =)

Jätte fin blogg!=)

saknar dej

2009-01-09 @ 17:17:24
URL: http://ehoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0