:$

fiifan , 15 om 1 vecka, känns verkligen inte som att jag blivit så gamal ? :O
det känns som jag är 10 än,jag minns precis hur det var då...

Igår kväll var jag med julia,vi gick till mackarna och åt på sibylla sen gick vi hela vägen hem till mig. Det tog tid :$
När vi kom till mig satt vi vid datorn och gjorde lite grejer.. HEHEHEHE

______________________________________________________________________________________________

Idag for jag på stan med jullee, vi hade tänkt åka busss men julia var för seg så bussen for..då gick vi hem till henne och skulle vänta på den som kom senare,så vi gick ut typ 20 i 1.
när klockan var 10 i 1 kollade jag på busschemat och den gick bara kvart över idag. Så då fick vi gå in till stan istället................
Ajaa,jag köpte typ en tunika,skor ,trorosr och godis :$

tunikan var på rea och kostade 99kr,annars hade jag aldrig köpt den(a).





dagens outfit                                                                  
röd kofta från gina som jag fick i julklapp.
vitt linne från gina
svarta tights från nånstans
gråa sockar från h&m
och en halsduk från nått ställe.




ikväll blire saaandra B)
och imorgon ÖVIK!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: johanna:)

sötis!:*<3

2009-01-12 @ 21:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0