mm

jag har inte skrivit mkt på sista tiden,men mitt internet funkar inte på min dator,typ.
Inatt sov jag hos sandra,vi var med mela och julia ett tag igårkväll.
imorse for jag vid 10(?) till kyrkan....
nu ska jag bada och ikväll blire att plugga och kanske träna!

skriver mer sen seya

NI MÅSTE LÄSA HELA!
Mitt namn: Sara Matilda Carlsson
Längd: 160
spelar du något instrument: nej
Vem är snyggast: hii
Vem vet mest om dig: ehm,pappa
Vad vill du ha just nu: en puss
Vilka sjukdomar har du haft: feber förkyld 
Har du körkort: nej men snart moppekörkort
åsikt om jultomten: bäst finast
Vill du gifta dig: ja
Tycker du att du är attraktiv: eh
Har du glasögon: aa
Hur ser din plånbok ut: fin med alla pengar i
Favorit-pogram: andra avenyn
Vad köpte du senast: godis
Hur mycket pengar har du: 2000kr hemma
Hur svarar du i telefonen hemma: hej det är matilda
Senaste kramat: ehm,typ min älskling
vem sov du hos senast: sadnra
Stjärntecken: evtine
Ögonfärg: blågrå
Kroppsform: det vill du nog veta
Kall favorit-dricka: hi
Varm favorit-dricka: varm oboy
Säger ofta: du är snygg
Saknar du någon: JAAAOOP
Fikade du senast: nyss
Senast sedda film: veitne
Hur känner du dig nu: badsugen
Kan du laga mat:  jag är bäst
Vad pluggar du: matte
Vad tycker dom om fötter: fina
vad tänder du på hos killar: magar
Är du smart: smartast..nat
snarkar du: vetja?
När och varför grät du senast: igår


/MC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0