thi

jag orkar inte skriva mkt nu men igår var jag på hockey med emelia:) vi träffade lahti ante matte åadde där.
vi var med dém ett tag hihiihhihihihiiihhihihihi. Idag var jag på skolan,gjorde matteprovet med,för jag hann inte göra det förra veckan när jag var sjuk. Jag tror iaf jag får g:)


När jag kom hem gjorde jag inte mkt, jag la mig i sängen och sov till halv 7. Då kom mamma och sa att hon trodde jag var sjuk,för jag var jäätte varm på halsen,fast det är jag typ hela tiden men jaa.
Jag var iaf inte sjuk.. Imorgon blire hemavan:), inte ett fuckingdugg pepp.
Ajaaa,jag blir väl det hoopppas jag.
jag kanske hinner skriva innan vi far. Men jag har med mobilen så det är bara att smsa isf :) (mp)


världens bästa låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0